Discusión sobre este post

Avatar de User
Avatar de Betlem

Quina emoció, aquesta passejada tan detallada per las teves terres encestrals, encara noto el cor bategar d‘emoció. Poder accedir a aquest lloc i temps que mai podré coneixer ha estat un veritable viatge gracies amic

4 hundred ✨

Avatar de Tomás

Buena caminata hicimos, sí. Ahora leyendo "Las viejas sendas", de Robert Macfarlane, inspiradora guía, totalmente recomendable para recorrer las sierras del ayer!

6 comentarios más...

Sin posts

Por supuesto, sigue adelante.